Bu Blogu Takip Et

Sayfalar

21 Temmuz 2011 Perşembe

Astım Ve Kronik Bronşite Karşı Homeoterapi

Astım solunum yolu sistemini etkileyen bir rahatsızlıktır ve hastanın sürekli olarak öksürmesine ve zor nefes almasına yol açar. Astım, akciğerlerdeki bronşlarda iltihaplanma olmasını sonucunda ortaya çıkar. Astım ataklarını etkileyen faktörler arasında alerjenler, egzersiz, çevresel faktörleri, meslek, ilaç tedavileri yer alır.
img1545
Astıma karşı homeopatik tedavi

Genellikle halk arasında astım rahatsızlığının iyileştirilemediği düşünülmektedir. Bununla birlikte bu yanlış bir kanıdır. Astım homeopatik ilaçlar ile tamamen iyileştirilebilir. Homeopatik tedaviler sadece kişinin hastalığını hedef almaz ve kişinin genel sağlığını geliştirmeyi amaçlar. Yani homeopati hastayı bir bütün olarak tedavi eder. Bu nedenle hastalığın nedeni tam olarak önemli değildir. Homeopati tedavisinde ilaçlar hastalık için değil hasta için yazılır.

Homeopatide astım tamamen iyileştirilir. Eğer homeopati uzmanı hastayı tedavi etmeyi başaramazsa bu uzmanın değil uygulanan tedavinin suçudur. Astım homeopatisi ciddi ve acil vakalara karşı da etkilidir. Astım homeopatik ilaçların düzenli olarak kullanılması ile tedavi edilebilir. Homeopatik ilaçların dozları hastaya ve hastalığın niteliğine bağlıdır. Hasta ilaçlar ile birlikte bazı önlemler de almalıdır ve toz, enfeksiyonlar, kirlilik, yeme alışkanlıkları ve hava değişiklikleri gibi etmenlere karşı dikkatli olmalıdır.
Astım hastaları dengeli beslenmelidir ve bol miktarda su tüketmelidir. Düzenli uyku ve egzersizler ile birlikte astıma karşı daha etkili koruma sağlayabilirsiniz.

Alternatif tıp, şifalı bitkiler, Yoga, Meditasyon, Reiki, Feng Shui

Hiç yorum yok: